• Budujemy niedrogie strony internetowe dla firm
  • +48 506 130 673
  • info@netpoint.systems
    • REALIZACJE
    • STRONY INTERNETOWE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • BLOG
    • CENNIK
    • KONTAKT
    ✕

    marketing treści

    • Home
    • Artykuły
    • Pozycjonowanie
    • marketing treści
    https
    12 grudnia 2022
    User Experience
    13 grudnia 2022
    12 grudnia 2022

    Marketing treści

    Dla laika dość tajemniczy termin, w SEO szczególnie za oceanem powtarzany jak matra od ponad dekady, w końcu dotarł i do Polski i stał się regułą która określa kto w Google istnieje a kto jest na marginesie wyników wyszukiwania ….

    marketing treści

    marketing treści

    W tym artykule poznasz zasady tworzenia olinkowania do swojej strony internetowej, w tym najskuteczniejsze techniki i taktyki pozyskiwania linków, które pomogą Twojej stronie www zająć wyższą pozycję w wyszukiwarce Google.

    Jakie są najważniejsze wskaźniki które musisz wziąć pod uwagę, jeśli chodzi o widoczność w wynikach wyszukiwania organicznego Google ?

    Obecnie wyszukiwarka Google jest w stanie zrozumieć szerszy kontekst Twoich treści dzięki uczeniu maszynowemu i zrozumieniu języka naturalnego jakim się na co dzień posługujemy , widzimy to w analityce że ma to ogromny wpływ na wyniki wyszukiwania. Marketing treści dziś wiedzie prym przy ustalaniu pozycji w rankingu Google, bo to co dobre dla czytelnika jest dobre dla Google a jeśli coś jest dobre i dla czytelnika i dla Google to Google nagradza taką stronę wyższymi pozycjami w swoim rankingu co w sposób bezpośredni przekłada się na większy ruch na twojej stronie www.

    Marketing treści

    Najważniejsze czynniki wpływające na osiągane przez twoją stronę internetową rezultaty w wynikach organicznych Google

    Jest kilka kluczowych obszarów, które powinieneś wziąć pod uwagę:

    • Zainteresowanie audytorium które czyta twoje treści
    • Autorytet strony internetowej z której pozyskałeś linka
    • Prawidłowa optymalizacja artykułu pod anchor na którym ci zależy
    • Powiązanie tematyczne artykułu z którego link prowadzi do pozycjonowanej strony internetowej

    Jeśli chodzi o tzw. content marketing to powiązanie tematyczne treści z których linkujesz do swojej strony internetowej ma absolutnie kluczowe znaczenie, po prostu artykuły które piszesz muszą być ściśle związane z tematyką swojej strony internetowej, inaczej Google nie zobaczy związku i taki link będzie miał znikomą wartość dla ciebie a przez to znikomy wpływ na zmiany na plus w rankingu Google.

    Ponadto artykuły które piszesz powinny być tworzone przede wszystkim dla czytelnika, rozwiązywać jakiś problem, powinny angażować odbiorcę ponieważ im więcej czasu odbiorcy będą spędzali czytając twoje treści tym silniejszy Google otrzymuje sygnał o tym że te treści są wartościowe i warto przenieść część mocy serwisu w którym ten artykuł się znalazł na twoją stronę www.

    Kiedyś liczyła się liczba linków – obecnie nie ma to żadnego znaczenia liczy się jakość linków czyli to jak bardzo powiązane tematycznie są strony z których linkujesz do swojej strony www, artykuły które piszesz, jak bardzo zaangażowani są czytelnicy którzy czytają twoje treści (czy treści są użyteczne/interesujące)

    Niegdyś powszechnie używano również tzw. exact match anchor czyli linkowania za pośrednictwem anchorów które były wpisywanym najczęściej słowem kluczowym /zapytaniem w Google, dziś jest to wysoce niepożądana praktyka, kiedyś po prostu bombardowało się tysiącami linków na dany anchor i przynosiło to rezultaty – dziś takimi metodami możesz sobie jedynie zaciągnąć hamulec ręczny na jakiekolwiek wzrosty w rankingu Google

    Aby twoja strona internetowa pięła się w górę na określone słowa kluczowe w Google powinieneś tworzyć artykuły eksperckie ściśle powiązane tematycznie z danym anchorem który zamierzasz wypromować , powinny one być publikowane w mocnych serwisach które legitymują się wysokim ruchem organicznym ale z jedną uwagą, niezwykle istotną, nie linkujesz do swojej strony internetowej poprzez ten anchor czy inne long tailowe anchory na które chciałbyś wypromować swoją stronę w Google , jedynym linkiem jaki umieszczasz w treści powinien być tzw naked URL czyli link np. do strony głównej swojej witryny albo podstrony na blogu. To algorytm google ma ocenić na podstawie treści twojego artykułu eksperckiego czy twoja strona internetowa zasługuje na wzrost na dane słowo kluczowe czy nie, od odpowiedniej optymalizacji takich artykułów zależy to które słowo kluczowe będzie on wypychał w rankingu Google do góry.

    Strategia marketingu treści jest prosta, w zasadzie to nawet nie tyle contentu marketingowego co marketingu treści – pisać dla użytkownika a nie dla wyszukiwarki, czasy prymitywnej manipulacji algorytmem google z nadejściem uczenia maszynowego odeszły w niepamięć i juz nigdy nie wrócą, czas więc się dostosować i zacząć pisać zarówno treści na własną stronę internetową jak i te które mają ją pośrednio promować w rankingu google – pod użytkownika a nie pod wyszukiwarkę. Wyszukiwarka Google potrafi już ocenić czy ta treść ma wartość czy nie.

    Jeśli jesteś zainteresowany darmową reklamą swojego biznesu w internecie, możesz zasubskrybować nasz newsletter, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach tego typu na naszym blogu.



    Masz pytania dotyczące link buildingu, a moze szukasz wykonawcy strony www ?
    Możemy pomóc utworzyć ci stronę internetową jak również dotrzeć do twoich potencjalnych klientów, użyj formularza poniżej.

    Udostępnij
    0

    Powiązane posty

    18 stycznia 2023

    Jak osiągać pozycje w Google bez backlinków ?


    Czytaj więcej
    12 stycznia 2023

    Gwarancja wyników pozycjonowania ?


    Czytaj więcej
    12 stycznia 2023

    Jak dodać stronę do google ?


    Czytaj więcej

    Comments are closed.

    ✕

    Ostatnie wpisy

    • Kilka porad jak zwiększyć sprzedaż B2B za pośrednictwem strony internetowej
    • Czego oczekiwać w tworzeniu stron internetowych w 2023r ?
    • Wpływ ceny na postrzeganie firmy
    • Statystyki strony na które warto uważać w 2023 r
    • Jak osiągać pozycje w Google bez backlinków ?
    • 9 trendów w projektowaniu stron internetowych na 2023 rok
    • Strategia marketingowa na LinkedIn
    • Czym jest nisza rynkowa ?
    • Jak zatrudnić agencję interaktywną – podpowiedzi
    • Co właściciele wysoko konwertujących stron robią inaczej niż inni ?
    • Link building dla prawnika – jak wpływa na pozycję strony w Google ?
    • Czy powinienem używać linków wychodzących na swojej stronie internetowej ?
    • Jak naprawić i poprawić reputację firmy lokalnej dzięki ocenom gwiazdkowym i recenzjom Google ?
    • Gwarancja wyników pozycjonowania ?
    • Jak dodać stronę do google ?
    • Google safe search
    • Wizualna hierarchia strony internetowej
    • 5 Trendów SEO na 2023 rok !
    • Jak zrobić stronę internetową HTML w notatniku ?
    • Szybkość strony internetowej – dlaczego jest kluczowa ?
    • Google Fonts
    • Mapa strony
    • Długość artykułu – jaka powinna być aby zmaksymalizować efekt SEO ?
    • Jak sprawdzić liczbę wyszukiwań w Google ?
    • Co to jest Google Lens i czym różni się od Google Image Reverse Search ?
    • modernizacja strony internetowej
    • Trendy Google
    • Własny blog
    • Jak wybrać nazwę domeny ?
    • Linkowanie wewnętrzne
    • Masz stronę internetową – nie popełniaj tych błędów
    • Jak długo trwa wypozycjonowanie strony internetowej ?
    • Jak generować ruch na stronie ?
    • Domena nowa czy używana ?
    • Subdomena czym jest i po co się ją stosuje ?
    • Zdjęcia stockowe – czym są i gdzie je znaleźć ?
    • Link Building – w jaki sposób pozyskiwać dobre linki do swojej strony internetowej ?
    • Mapy google
    • Google trends
    • Jak powinna wyglądać firmowa strona internetowa ?
    • Czy sztuczna inteligencja zastąpi copywritera ?
    • Koszt domeny i serwera
    • Jak zwiększyć zasięgi na instagramie ?
    • W co warto zainwestować projekt logo czy projekt strony internetowej ?
    • Analiza słów kluczowych

    Tagi

    api google trends (2) cena domeny internetowej (2) cena hostingu i domeny (2) darmowa strona internetowa z własną domeną (2) domena internetowa cena (2) domena internetowa koszt (2) domena strony internetowej cena (2) google data studio google trends (2) google hot trends (2) googletrend (2) google trends (3) google trends 24h (2) google trends brawl stars (2) google trends data studio (2) google trends en (2) google trends english (2) google trends google trends google trends (2) google trends grafik (2) google trends podlaskie (2) google trends world (2) google trends youtube 2020 (2) hot searches (2) hot searches google trends (2) ile kosztuje domena i hosting rocznie (2) ile kosztuje domena internetowa (2) ile kosztuje domena strony internetowej (2) keywords google trends (2) koszt domeny i hostingu (2) koszt domeny internetowej (2) koszt hostingu i domeny (2) lalka ambicja google trends (2) last christmas google trends (2) nazwa domeny internetowej (2) strony internetowe w niemczech (2) szybkość strony internetowej (2) top trend google (2) trendgoogle (2) trend google search (2) trend pencarian google (2) trends google 2021 (2) trends google hot (2) trends google pl (2) trendy google (2) trendy wyszukiwania google (2) wykres google trends (2)

    STRONY INTERNETOWE

    • Tania strona internetowa
    • Strony internetowe Niemcy
    • Strony internetowe
    • Strony internetowe Niemcy
    • Strona one page
    • Strona wizytówka
    • Strona internetowa za darmo
    • Ile kosztuje strona internetowa
    • Profesjonalna strona internetowa

    PORADY

    • Reklama internetowa
    • Kreator logo firmy
    • Dlaczego strona internetowa jest ważna
    • Email marketing
    • Reklama Google koszt
    • Jak zarejestrować domenę
    • Hosting www
    • Pozycjonowanie
    • Grafika na stronę internetową

    SKLEPY INTERNETOWE

    • Sklep internetowy
    • Ile kosztuje strona internetowa ze sklepem

    INNE

    • Strona internetowa w kilku językach
    • Manager reklamy Facebook
    • Cena czyni cuda
    • Domena internetowa
    • Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej
    • Jak zatrzymać klienta na stronie
    • User Experience
    • Marketing treści
    • Jak zwiększyć zasięgi na Instagramie
    • Modernizacja strony internetowej
    netPOINT - strony internetowe - 15 Sierpnia 2, 96-500 Sochaczew, NIP: PL7751620451 tel. +48 506 130 673 | info@netpoint.systems

    Ta strona wykorzystuje tzw ciasteczka, w celu poprawy komfortu przeglądania tej witryny jeśli tego nie akceptujesz możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Więcej nt. ciasteczek możesz przeczytać tutaj - nasza Polityka Ciasteczek Cookies

    2022 - netPOINT Wszystkie prawa zastrzeżone .