Google trends
19 grudnia 2022Link Building – w jaki sposób pozyskiwać dobre linki do swojej strony internetowej ?
20 grudnia 2022Mapy Google
Mapy Google – Google od czasu do czasu wprowadza nowe usługi w swoich mapach o których po krótce w poniższym artykule. Mapy Google to w dużym uproszczeniu usługa skierowana do właścicieli firm działających lokalnie lecz także do wszystkich nas czyli osób szukających przeróżnych usług lokalnie.
Immersive view
Google ogłosiło dzisiaj podczas wydarzenia Search On, że przygotowuje się do wydania kilku nowych aktualizacji map Google w nadchodzących miesiącach. Firma Google ogłosiła nadchodzące wydania nowych funkcji map takich jak Immersive View, Neighborhood Vibe i Search with Live View.

https://stronainternetowacena.pl/insta/
Według firmy wszystkie ogłoszone dzisiaj funkcje są częścią wysiłków zmierzających do stworzenia wizualnych map, które pomogą użytkownikom poruszać się po świecie w bardziej naturalny sposób.
Funkcja Google Immersive Views ma na celu pomóc Ci zaplanować coś z wyprzedzeniem i lepiej zrozumieć miasto przed wizytą w nim. Immersive View wykorzystuje połączenie wizji komputerowej i technologii sztucznej inteligencji, aby połączyć widok ulicy i fotografię lotniczą z pogodą w ciągu dnia, ruchem ulicznymi korkami. Ta funkcja pozwala użytkownikom wizualnie eksplorować obszar, najeżdżając na niego kursorem, aby zobaczyć, jak wygląda ten obszar. Immersive View wykorzystuje modelowanie predykcyjne do automatycznego uczenia się trendów historycznych w celu określenia, jak region będzie wyglądał jutro, w przyszłym tygodniu, a nawet w przyszłym miesiącu.
Np. planujesz odwiedzić Łazienki Królewskie w Warszawie i chcesz je zobaczyć przed wyjazdem. Możesz skorzystać z wciągającego widoku, aby zobaczyć, gdzie znajduje się najbliższy parking lub wejście, zobaczyć, jaka będzie pogoda i odpowiednio się ubrać. Możesz także użyć tej funkcji, aby zejść na poziom ulicy i zobaczyć, jak zajęte są pobliskie restauracje w danym dniu czy hotele.
Immersive View zostanie wydanyna Androida i iOS w nadchodzących tygodniach w Los Angeles, Nowym Jorku, San Francisco i Tokio. Google twierdzi, że w przyszłości doda więcej miast.
Zarezerwuj z Google
Szybko i łatwo umów się na wizytę dzięki wbudowanej funkcji „Zarezerwuj z Google”.
Dzięki tej funkcji użytkownicy mogą rezerwować różne spotkania (stoliki w restauracjach, wizyty u fryzjera, zajęcia itp.) za pomocą zaledwie kilku dotknięć w wyszukiwarce Google, Mapach i aplikacji Asystent.
Pokazując tę opcję na mapie, możesz zachęcić użytkowników do rezerwacji, pokazując przycisk Zarezerwuj teraz.
Dzięki tej funkcji użytkownicy mogą zarezerwować coś w twojej firmie bezpośrednio z Map bez odwiedzania Twojej strony internetowej ,wypełniania formularzy lub bezpośredniego dzwonienia do Ciebie. Google twierdzi również, że opcja rezerwacji pozwoli firmom „lepiej poznać potencjalny ruch w sklepie i lepiej zrozumieć żądane usługi”.
Neighborhood Vibe
Jeśli chodzi o Neighborhood Vibe, ta nowa funkcja ma na celu pomóc użytkownikom natychmiast zobaczyć pogodę w ich sąsiedztwie za pomocą zdjęć i informacji od społeczności Map Google. Neighborhood Vibe natychmiast pokazuje modne miejsca, aby podkreślić to, co ciekawe w danej okolicy. Ta nowa funkcja zostanie udostępniona na całym świecie w systemach Androidi i OS w nadchodzących miesiącach.
Możesz użyć tej funkcji, aby sprawdzić, czy w Twojej okolicy panuje artystyczna atmosfera lub ekscytująca scena kulinarna, i zdecydować, jak chcesz spędzić tam czas. Google twierdzi, że ta funkcja została zaprojektowana, aby pomóc użytkownikom zdecydować, co warto odkryć, pokazując lokalne klejnoty na mapie.
Automatyczna aktualizacja lokalizacji firmy
W miarę jak Google rozszerza liczbę narzędzi dostępnych dla firm do reklamowania ich lokalizacji, rośnie obciążenie danymi tych firm. Na przykład wspaniale jest mieć możliwość łatwego umieszczenia lokalizatora sklepu w swojej witrynie, ale wymaga to ciągłego aktualizowania danych, aby były zgodne z informacjami w profilu firmy Google, witrynie i innych usługach. Powstaje kolejne sposób aby rozwiązać ten problem, firma Google zaimplementowała funkcję automatycznej aktualizacji. Ta funkcja synchronizuje informacje z profilu Twojej firmy w Google z informacjami wyświetlanymi w lokalizatorze sklepów. Oznacza to, że wszelkie zmiany wprowadzone w profilu Twojej firmy są automatycznie odzwierciedlane w lokalizatorze sklepów w Twojej witrynie, więc musisz wprowadzić te zmiany tylko raz.
Dostosowane rekomendacje
Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z platformy Google Maps, zostaniesz poprowadzony krok po kroku przez wstępną konfigurację i wdrożenie, w zależności od branży. Na przykład, jeśli określiłeś swoją branżę jako handel detaliczny, znajdziesz odpowiednie przykłady i dokumentację dla początkujących i szybko rozpoczniesz pracę. Te zalecenia pomogą Ci szybko znaleźć najlepszy produkt lub rozwiązanie w oparciu o Twoją branżę”.
Jeśli podczas zakładania konta jako typbranży wybierzesz „Sprzedaż detaliczna i e-commerce”, może zostać wyświetlona pierwsza rekomendacja dotycząca konfigurowania lokalizatora sklepów a także inne wskazówki, takie jak przyspieszenie realizacji transakcji.
Rekomendacje pomogą Ci w pełni wykorzystać platformę Map Google i przyspieszyć rozpoczęcie pracy. Staje się to jeszcze ważniejsze, ponieważ Google udostępnia więcej funkcji, które mogą odkrywać nowi użytkownicy.
Mapy Google
To świetny sposób na bezpłatną promocję twojej firmy w Google w wynikach lokalnych.
Jeśli jesteś zainteresowany darmową reklamą swojego biznesu w internecie, możesz zasubskrybować nasz newsletter, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach tego typu na naszym blogu.
Jeśli jesteś zainteresowany reklamą w tzw mapach google swojej firmy lub budową strony internetowej, spięcie jej z mapami google – skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego, zajmujemy się i jednym i drugim – możemy pomóc