Jeśli masz problemy ze zwiększeniem ruchu na swojej stronie internetowej, nie jesteś sam. Większość początkujących ma ten problem.
Między napisaniem nowego posta na blogu, publikowaniem w mediach społecznościowych i planowaniem nowej kampanii e-mailowej spójrz wstecz i zobacz, co przyciąga ruch do Twojej witryny, a co nie.
Poniższa lista może pomóc Ci zwiększyć ruch na stronie www, wygenerować więcej potencjalnych klientów i zwiększyć zwrot z inwestycji.
Tzw. inbound marketing koncentruje się na przyciąganiu odpowiednich ludzi do Twojej firmy. Jednym z najlepszych sposobów na to jest tworzenie treści za pośrednictwem swojego bloga.
Aby wymyślić treść, która przyciągnie odpowiednich ludzi do Twojej witryny, musisz najpierw zrozumieć swojego docelowego nabywcę.Znając swoich odbiorców, możesz tworzyć treści, które w naturalny sposób przyciągną ich do Twojej witryny.
Ale jak napisać świetny post na blogu, który dotrze do właściwych odbiorców?
Organiczne media społecznościowe nie są nową strategią, ale marketerzy powinni się im przyjrzeć. Oprócz publikowania w mediach społecznościowych możesz także korzystać z Instagram Stories , LiveVideo, IGTV lub Facebook Messenger. Kluczem do organicznych mediów społecznościowych jest wczesne wdrażanie nowych funkcji.
Na przykład Facebook uruchomił automatyczne generowanie leadów w Messengerze. Dzięki temu firmy mogą tworzyć automatyczne chat boty w Messengerze i łączyć je z ofertami na swojej stronie internetowej. To świetna funkcja do wysyłania ruchu do Twojej witryny.
Ważne jest również, aby mieć zróżnicowaną strategię w mediach społecznościowych i korzystać z odpowiedniej platformy mediów społecznościowych, nie tylko Facebooka, Instagrama i Twittera. Platformy takie jak YouTube i Pinterest mogą generować duży ruch w Twojej witrynie.
Ważne jest aby aktywnie angażować się w zarządzanie społecznością. Ludzie uwielbiają, gdy lubią Twoją markę i reagują na nią.To humanizuje Twój biznes i zachęca ludzi do chęci posiadania większej ilości treści.
Zrekonstruujmy trochę nasz proces myślowy. Poznaj swoich odbiorców, zanim przyciągniesz ruch do swojej witryny. Aby to zrobić, skorzystaj z platformy takiej jak Crazy Egg, aby przeanalizować swoją witrynę i zobaczyć, gdzie tracisz odwiedzających, a gdzie ich zyskujesz.
ruch na stronie
Możesz użyć tych informacji, aby stworzyć odpowiednią treść i skierować odpowiedni ruch do swojej witryny.
Wiemy, że klienci chętniej kupują od osób, które dają dobre rekomendacje, ale jak uzyskać dobre rekomendacje? Po pierwsze, uszczęśliw swoich klientów. Po drugie, współpracuj z influencerami.
Influencer marketing to nie moda. W rzeczywistości jest to tani sposób na zwiększenie ruchu w Twojej witrynie. Kiedy influencerzy publikują kody rabatowe, linki, recenzje i prezenty, mogą wykorzystać swoich odbiorców do zwiększenia ruchu w swojej witrynie.
Wykorzystanie obecnych czytelników i klientów to świetny sposób na zwiększenie ruchu w witrynie. Kiedy publikujesz nowy blog lub ofertę, możesz promować go wśród swoich obserwujących, aby szybko zwiększyć ruch. W przypadku witryn bogatych w treść wielokrotne czytanie może pomóc w osiągnięciu celów związanych z ruchem, konwersją i generowaniem potencjalnych klientów.
Aby rozpocząć, utwórz listę mailingową lub rozwiń bieżącą listę. Poniżej znajduje się kilka strategii, których możesz użyć.
Im wyższa świadomość marki, tym większy ruch uzyskasz na swojej stronie internetowej. Jednym ze sposobów na zwiększenie świadomości marki jest aktywne uczestnictwo w rynku. Już dziś możesz wdrożyć swoją strategię zaangażowania, uczestnicząc w grupach branżowych na Facebooku, odpowiadając na pytania na forach publicznych i angażując się w kontakty z obserwatorami w mediach społecznościowych.
SEO na stronie internetowej pomaga Twojej stronie www uzyskać wyższą pozycję w wyszukiwarkach i zwiększyć ruch. Elementy SEO na stronie obejmują tytuły stron, meta opisy, tekst alternatywny dla obrazów, przyjazne adresy URL i inne. Widoczność w wyszukiwarkach zwiększy ruch w Twojej stronie internetowej
Aby uzyskać ruch na swojej stronie www, musi ona znajdować się wysoko w wyszukiwarkach. Aby zajmować wysokie pozycje w wyszukiwarkach, musisz być autorytetem w swojej branży. Oprócz opisanego powyżej modelu , jednym ze sposobów na to jest uzyskanie wysokiej jakości linków zwrotnych Zaufanie wyszukiwarki – wzrasta, gdy autorytatywne witryny zawierają linki do Twojej strony internetowej.
Z jednej strony linki zwrotne są jednym z najważniejszych czynników rankingowych dla głównych wyszukiwarek. Ciągłe uzyskiwanie wysokiej jakości linków zwrotnych z odpowiednich witryn poprawi Twoje rankingi SERP, prowadząc do większego ruchu organicznego.
Potrzebujesz treści, aby zwiększyć ruch w swojej witrynie, ale nie masz pomysłu?
Świetnym sposobem na pokonanie tej przeszkody jest ponowne wykorzystanie starych treści. Zamień swoje skuteczne posty na blogu w filmy. Lub, jeśli masz podcast, który poszedł naprawdę dobrze, napisz o tym post na blogu. Korzystanie z treści, które już osiągają dobre wyniki, będzie nadal przyciągać ruch do Twojej witryny.
Aby zwiększyć ruch w witrynie, ważne jest, zacząć uczyć się SEO. Poznanie narzędzi SEO, takich jak Google Analytics, Ahrefs i SEMrush, może pomóc w opracowaniu strategii zwiększania ruchu na stronie internetowej.
google analytics
Te narzędzia pomogą Ci dowiedzieć się i przeanalizować, co działa, a co nie w Twojej stronie www. Ponadto pomaga wymyślać pomysły na treści, które mogą generować duży ruch.
semrush
Jeśli Twoja firma ma zasięg lokalny, lokalne SEO jest ważnym czynnikiem w jej rozwoju.
Gdy ktoś wyszukuje w Google „restauracja Sushi”, wyniki są generowane na podstawie lokalizacji użytkownika. Dlatego warto zadbać o to aby możliwie najwięcej linków prowadziło do naszej strony firmowej z lokalnych serwisów, katalogów gdzie koniecznie powinniśmy umieszczać nasz fizyczny dokładny adres aby Google widziało silny związek z twoją lokalizacją.
Upewnij się, że Twoje imię i nazwisko, adres i numer telefonu (NAP) są spójne na stronach Google Moja Firma i w mediach społecznościowych oraz w innych lokalnych serwisach internetowych
Gdy odwiedzający trafią na Twojego bloga, Twoim celem jest nakłonienie ich do przeczytania innych stron w Twojej witrynie. Dlatego bardzo ważne są linki wewnętrzne (linki do innych podstron w Twojej witrynie). Kiedy odwiedzający przechodzą na inne strony w Twojej witrynie, jest bardziej prawdopodobne, że dokonają konwersji i staną się entuzjastami marki.
Przyciski mediów społecznościowych to linki, które pomagają czytelnikom udostępniać treści w mediach społecznościowych. Ruch wzrasta, gdy czytelnicy stają się promotorami Twoich treści. Oto szybka ściągawka dotycząca tworzenia przycisków mediów społecznościowych.
Teraz, gdy masz już utworzone przyciski mediów społecznościowych, jak sprawić, by ludzie udostępniali Twoje treści?
Oto kilka wskazówek,które pomogą Ci zacząć.
Płatne reklamy mogą szybko przyciągnąć ruch do Twojej strony www. Wyszukiwarki mogą wyświetlać reklamy płatne za kliknięcie lub reklamy retargetujące. Sieci społecznościowe mogą wyświetlać reklamy graficzne i wiadomości sponsorowane. Twoja strategia najprawdopodobniej będzie obejmować różne rodzaje reklam, w tym media społecznościowe, reklamy displayowe i reklamy w wyszukiwarce.
Konkursy i loterie to łatwy sposób na zwiększenie ruchu na stronie. Pozwala to uzyskać szybki wzrost ruchu, a jednocześnie nadal nagradzać subskrybentów. Możesz organizować loterie z prezentami w mediach społecznościowych, na listach mailingowych lub w obu.
Wdrożenie takiej strategii nie jest trudne. Wykonaj te kroki.
.
Podobnie możesz zwiększyć ruch w swojej stronie internetowej, pisząc posty gościnne. Wpisy gościnne pokazują Twoją aktywność w społeczności i zwracają link do Twojej strony internetowej.
Wdrażanie strategii guest postingu obejmuje znalezienie odpowiedniej witryny dla Twojej firmy, pisanie postów na blogu.
Jeśli jesteś zainteresowany darmową reklamą swojego biznesu w internecie, możesz zasubskrybować nasz newsletter, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach tego typu na naszym blogu.
Jeśli jesteś zainteresowany zwiększaniem ruchu na swojej stronie internetowej, jej optymalizacją a może budową nowej strony internetowej i chciałbyś porozmawiać na ten temat z kimś kompetentnym – użyj poniższego formularza, rozmowa nic nie kosztuje.