• Budujemy niedrogie strony internetowe dla firm
  • +48 506 130 673
  • info@netpoint.systems
    • REALIZACJE
    • STRONY INTERNETOWE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • BLOG
    • CENNIK
    • KONTAKT
    ✕

    Gwarancja wyników pozycjonowania ?

    • Home
    • Artykuły
    • Pozycjonowanie
    • Gwarancja wyników pozycjonowania ?
    Jak dodać stronę do google ?
    12 stycznia 2023
    Jak naprawić i poprawić reputację firmy lokalnej dzięki ocenom gwiazdkowym i recenzjom Google ?
    13 stycznia 2023
    12 stycznia 2023

    Jeśli chodzi o SEO, wiele firm zajmujących się pozycjonowaniem w Google oferuje „gwarancję wyników”. Ale czy jakikolwiek efekt w SEO może być naprawdę gwarantowany? W tym wpisie na blogu zbadamy, czy gwarancja wyników SEO rzeczywiście istnieje i co możesz zrobić, aby upewnić się, że uzyskasz najlepsze możliwe wyniki.
    SEOPamiętam czasy kiedy pracowałem w oparciu o wynik, czyli, wypracowywałem wyniki w postaci TOP10+ na wybrane słowa kluczowe dla Klienta za darmo, najczęściej trwało to kilka tygodni w czasie których pracowałem za darmo, a klient płacił mi jedynie za utrzymanie wypracowanych pieniędzy, natomiast ten czas bezpowrotnie przeminął w 2013 roku kiedy Google wprowadziło drastyczne zmiany w algorytmie które nie dają już takiej pewności jak kiedyś że wynik uda się wypracować.

    Czy gwarancja wyników SEO jest możliwa ?

    SEO jest ciągle zmieniającą się i złożoną dziedziną, co sprawia, że obiecywanie gwarantowanych wyników dziś byłoby bardzo ryzykowne. Jest po prostu zbyt wiele zmiennych w grze ,nigdy ich nie było mało ale zasady gry bardzo się zmieniły na przestrzeni lat, jest całe mnóstwo zmiennych zarówno po stronie klienta jak i agencji.

    Niektóre agencje SEO oferują tzw. modele „płatność za wyniki”, w których klienci płacą tylko wtedy, gdy zobaczą pewne uzgodnione wyniki. Może to być wzrost ruchu organicznego, poprawa pozycji w rankingu słów kluczowych lub inne mierzalne wskaźniki.

    Czy ten rodzaj gwarancji jest wart ryzyka, zależy od klienta i jego potrzeb. Dla firm, które w dużym stopniu polegają na ruchu organicznym w celu uzyskania leadów i sprzedaży, gwarancja SEO może być cennym sposobem zabezpieczenia się przed potencjalnymi stratami. Jednak zawsze istnieje możliwość, że obiecane wyniki nigdy się nie zmaterializują, w którym to przypadku klient zostanie bez niczego i to w sensie dosłownym ponieważ firmy które oferują takie efekty na ogół są zainteresowane zarobieniem dużych pieniędzy szybko a więc mogą wystawić na duże ryzyko serwis klienta który to serwis w skrajnym przypadku może utracić jakikolwiek ruch (nawet ten który już miała z wyszukiwarki Google) na wskutek nałożenia filtrów przez wyszukiwarkę.

    Ostatecznie to każdy klient decyduje, czy gwarancja wyników SEO jest warta ryzyka. Dla jednych spokój ducha jest ważniejszy, innym przyćmiewają ryzyka obiecane potencjalne korzyści które mogą nie być tego warte.

    Zapomnij o gwarancji efektów pozycjonowania i rozliczania się za efekt

    Jeśli chodzi o SEO, obecnie nie ma czegoś takiego jak gwarancja efektów. Każda agencja, która mówi Ci, że jest inaczej, prawdopodobnie próbuje Cię wykorzystać, jest tak dlatego że agencja SEO nie jest właścicielem algorytmu Google-a a więc nie ma pełnej kontroli nad jego zachowaniem.

    SEO jest procesem ciągłym i może zająć miesiące lub nawet lata, aby zobaczyć wyniki. Co więcej, wyniki nie zawsze są łatwe do przewidzenia dlatego większość agencji SEO rozlicza się za wykonywane prace a nie efekty.

    SEO jest złożoną i ciągle zmieniającą się dziedziną, co sprawia, że nie można zagwarantować wyników. Najlepsze, co może zrobić każda agencja, to dać ci uczciwą ocenę twojej strony i tego, co należy zrobić, aby poprawić twoje wyniki w rankingu Google-a

    Jeśli agencja próbuje naciskać na podpisanie umowy lub obiecuje wyniki, które wydają się zbyt dobre, aby mogły być prawdziwe, powinieneś się dobrze zastanowić skąd ta presja. Pamiętaj, że w SEO nie ma żadnych gwarancji.

    Jak upewnić się, że uzyskasz dobre wyniki pozycjonowania w Google ?

    W Google nie może być jakiejkolwiek mowy dziś o gwarancjach czegokolwiek, ale są pewne rzeczy które możesz robić samodzielnie, bezkosztowo aby mieć wpływ na widoczność twojej strony internetowej w Google.

    Po pierwsze i najważniejsze, upewnij się, że Twoja strona jest dobrze zoptymalizowana. Oznacza to posiadanie tytułów i opisów bogatych w słowa kluczowe, jak również wysokiej jakości treści, które są istotne dla grupy docelowej, ideałem byłoby gdybyś miał zintegrowany ze stroną blog.

    Po drugie, należy zbudować backlinki do swojej strony internetowej z wysokiej jakości stron internetowych, serwisów powiązanych tematycznie z twoją stroną które już dziś mają duży ruch z Google a więc odpowiedni Trust Rank. Pomoże to poprawić autorytet twojej strony i zwiększyć szanse na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

    Po trzecie, bądź na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i trendami SEO. Google stale zmienia swoje algorytmy, dlatego ważne jest, aby być na bieżąco z najnowszymi technikami pozycjonowania.

    Stosując się do tych wskazówek, możesz pomóc poprawić SEO swojej strony i zwiększyć szanse na uzyskanie lepszych wyników w Google.

    Analiza i wybór fraz kluczowych

    Jest kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze słów kluczowych dla swojej strony internetowej. Po pierwsze, musisz pomyśleć o tym, jakich fraz kluczowych użyją Twoi potencjalni klienci podczas wyszukiwania Twojego produktu lub usługi, możesz to sprawdzić w takich narzędziach analitycznych jak Semrush czy Google Keywords Planner. Powinieneś  także sprawdzić, jak konkurencyjne jest słowo kluczowe na które zamierzasz promować swoją stronę. Jeśli sprzedajesz produkt niszowy, powinieneś sprawdzić wszystkie kombinacje słowne jakie w Google wpisują twoi potencjalni klienci – ich liczba oraz forma może niekiedy zaskoczyć ponieważ ludzie potrafią wpisywać zapytania z błędami ortograficznymi ale z twojego punktu widzenia to sa nadal wartościowi potencjalni klienci.

    Optymalizacja treści

    Dobra treść powinna być porządnie napisana, interesująca i informacyjna. Powinna być związana z tematem Twojej strony i zawierać słowa kluczowe, na które chcesz trafić na 1 stronę wyszukiwania Google. Jeśli Twoja treść jest tym wszystkim, to będzie bardziej prawdopodobne, aby przyciągnąć odwiedzających z wyszukiwarek, i będzie bardziej prawdopodobne, aby przekształcić tych użytkowników w płacących klientów.

    Jeśli masz stronę internetową na WordPressie możesz np. zainstalować sobie darmowy moduł o nazwie Yoast SEO który będzie ci podpowiadał jak pisać treści/ w zasadzie to jak je optymalizować aby miały większą szansę na zaistnienie wysoko w rankingu google-a na wybraną frazę kluczową.

    Jeżeli chcesz otrzymywać newsletter w którym będą powiadomienia o nowych artykułach tego typu na naszym blogu, mozesz się do niego zapisać tutaj, jest on bezpłatny, niezobowiązujący do czegokolwiek (:

    Jeżeli nie masz takich możliwości skontaktuj się z nami a postaramy się coś ci podpowiedzieć , być może nie masz jeszcze strony internetowej, wtedy również możemy pomóc ponieważ zajmujemy się także ich budową. Użyj formularza kontaktowego poniżej, konsultacje są bezpłatne i do niczego nie zobowiązują.

    Udostępnij
    0

    Powiązane posty

    28 lutego 2023

    Jak zdobywać backlinki w celu zwiększenia ruchu z Google ?


    Czytaj więcej
    22 lutego 2023

    Jak promować firmowego bloga ?


    Czytaj więcej
    21 lutego 2023

    Czym są systemy wymiany linków i dlaczego powinieneś ich unikać ?


    Czytaj więcej

    Comments are closed.

    Ostatnie wpisy

    • strona internetowa po niemiecku
    • strona internetowa po angielsku
    • strona internetowa nie odpowiedziała na żądanie na czas
    • strona internetowa na facebooku
    • strona internetowa na zamówienie
    • REALIZACJE
    • STRONY INTERNETOWE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • BLOG
    • CENNIK
    • KONTAKT

    Screenshot

    Tagi

    alexa ruch na stronie (2) analiza ruchu na stronie (2) badanie ruchu na stronie (2) budowanie linków (2) Dlaczego warto stosować linkowanie wewnętrzne (2) generowanie ruchu na stronie (2) google indeksacja (3) google trends (3) indeksacja google (3) indeksacja strony (3) indeksacja strony internetowej (3) indeksacja strony w google (3) indeksacja strony www (3) indeksacja w google (3) jak generować ruch na stronie (2) jak sprawdzić ruch na czyjejś stronie (2) jak sprawdzić ruch na stronie (2) jak sprawdzić ruch na stronie internetowej (2) jak sprawdzić ruch na stronie konkurencji (2) jak wygenerować ruch na stronie (2) jak zwiększyć ruch na blogu (2) jak zwiększyć ruch na stronie (2) jak zwiększyć ruch na stronie internetowej (2) jak śledzić ruch na stronie (2) kup ruch na strone (2) kup ruch na stronie (2) link building (2) mapa strony (3) Mapa strony XML (2) mapy strony (3) mierzenie ruchu na stronie (2) monitorowanie ruchu na stronie (2) ruch na stronie a pozycjonowanie (2) ruch na stronie internetowej (2) ruch na stronie jak sprawdzić (2) ruch na stronie online (2) seo linkbuilding (2) sprawdzanie ruchu na stronie (2) sprawdzanie ruchu na stronie konkurencji (2) sprawdz ruch na stronie (2) statystyki ruchu na stronie (2) sztuczny ruch na stronie (2) zwiększenie ruchu na stronie internetowej (2) zwiększ ruch na stronie (2) źródła ruchu na stronie (2)

    STRONY INTERNETOWE

    • Tania strona internetowa
    • Strony internetowe Niemcy
    • Strony internetowe
    • Strony internetowe Niemcy
    • Strona one page
    • Strona wizytówka
    • Strona internetowa za darmo
    • Ile kosztuje strona internetowa
    • Profesjonalna strona internetowa
    • Moja firma

    PORADY

    • Reklama internetowa
    • Kreator logo firmy
    • Dlaczego strona internetowa jest ważna
    • Email marketing
    • Reklama Google koszt
    • Jak zarejestrować domenę
    • Hosting www
    • Pozycjonowanie
    • Grafika na stronę internetową

    SKLEPY INTERNETOWE

    • Sklep internetowy
    • Ile kosztuje strona internetowa ze sklepem

    INNE

    • Strona internetowa w kilku językach
    • Manager reklamy Facebook
    • Cena czyni cuda
    • Domena internetowa
    • Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej
    • Jak zatrzymać klienta na stronie
    • User Experience
    • Marketing treści
    • Jak zwiększyć zasięgi na Instagramie
    • Modernizacja strony internetowej
    netPOINT - strony internetowe - 15 Sierpnia 2, 96-500 Sochaczew, NIP: PL7751620451 tel. +48 506 130 673 | info@netpoint.systems

    Ta strona wykorzystuje tzw ciasteczka, w celu poprawy komfortu przeglądania tej witryny jeśli tego nie akceptujesz możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Więcej nt. ciasteczek możesz przeczytać tutaj - nasza Polityka Ciasteczek Cookies

    2022 - Strona Internetowa Cena Wszystkie prawa zastrzeżone.