Artykuły

18 stycznia 2023

Wpływ ceny na postrzeganie firmy

O tym, jak oceniać… ceny Jeśli chodzi o ustalanie cen, firmy muszą brać pod uwagę wiele czynników, aby zapewnić sobie zysk i nie zaniżać wartości swojego […]
18 stycznia 2023

Statystyki strony na które warto uważać w 2023 r

statystyki strony W roku 2023 ważne jest, żeby zwracać nadal baczną uwagę na statystyki strony internetowej, aby zapewnić jej stały wzrost. Jednak przy tak wielu różnych […]
18 stycznia 2023

Jak osiągać pozycje w Google bez backlinków ?

Linkowanie Tajemniczy termin dla laika, jest to nic innego jak część strategii off-page SEO czyli działań pozycjonujących stronę internetową które prowadzi się poza nią samą. Do […]
17 stycznia 2023

9 trendów w projektowaniu stron internetowych na 2023 rok

Jak się przyjęło powszechnie uważać strona internetowa firmy to de facto jej wirtualne biuro, tam też przychodzą klienci i patrzą, przysłowie mówi żeby nie oceniać książki […]
16 stycznia 2023

Strategia marketingowa na LinkedIn

Marketing na LinkedIn Jeśli chcesz jak najlepiej wykorzystać LinkedIn w tym roku, musisz mieć silną strategię marketingową. Aby pomóc Ci w stworzeniu skutecznej strategii, zebraliśmy kilka […]
15 stycznia 2023

Czym jest nisza rynkowa ?

Nisza rynkowa Co to jest nisza rynkowa ? W terminologii biznesowej nisza rynkowa to mała, ale zdefiniowana grupa potencjalnych klientów o specyficznych cechach. Firma obsługująca niszę […]
14 stycznia 2023

Jak zatrudnić agencję interaktywną – podpowiedzi

Jeśli Twoja firma szuka pomocy w swoich działaniach marketingowych, być może rozważasz wynajęcie agencji marketingu cyfrowego (agencji interaktywnej). Ale co dokładnie robią te agencje? I jak […]
13 stycznia 2023

Co właściciele wysoko konwertujących stron robią inaczej niż inni ?

Co właściciele „konwertujących” stron internetowych robią inaczej ? Moja intuicja podpowiada mi, że większość firm jest zbyt pochłonięta syndromem „business as usual” i rzadko poświęcają czas, […]
13 stycznia 2023

Link building dla prawnika – jak wpływa na pozycję strony w Google ?

Jeśli przyjrzeć się bliżej danym, okaże się, że link building jest jednym z najpotężniejszych narzędzi do napędzania ruchu i poprawy rankingu strony internetowej. W tym wpisie […]
13 stycznia 2023

Czy powinienem używać linków wychodzących na swojej stronie internetowej ?

Linki wychodzące Jeśli jesteś jak większość ludzi, prawdopodobnie nie myślisz zbyt wiele o linkach, które umieszczasz w swoich treściach. Ale czy wiesz, że istnieją różne rodzaje […]
13 stycznia 2023

Jak naprawić i poprawić reputację firmy lokalnej dzięki ocenom gwiazdkowym i recenzjom Google ?

Jak usunąć negatywne opinie z google ? Trochę przewrotne pytanie bo często je otrzymuje od klientów którzy borykają się z tym problemem, niestety brutalna prawda jest taka […]
12 stycznia 2023

Gwarancja wyników pozycjonowania ?

Jeśli chodzi o SEO, wiele firm zajmujących się pozycjonowaniem w Google oferuje „gwarancję wyników”. Ale czy jakikolwiek efekt w SEO może być naprawdę gwarantowany? W tym […]
12 stycznia 2023

Jak dodać stronę do google ?

Jak dodać stronę do google Jeśli prowadzisz stronę internetową, chcesz, aby była ona widoczna w wyszukiwarce Google, w końcu to właśnie w ten sposób ludzie mają […]
12 stycznia 2023

Google safe search

Google safe search Google Safe Search to bezpieczne wyszukiwanie w Google. Łatwo jest znaleźć w internecie treści edukacyjne i skłaniające do refleksji. Z drugiej strony równie […]
11 stycznia 2023

Wizualna hierarchia strony internetowej

ux strony internetowej Kiedy mowa o projektowaniu stron internetowych, często myślimy o tym, jak rzeczy wyglądają. Ale w projektowaniu stron www chodzi o coś więcej niż […]
11 stycznia 2023

5 Trendów SEO na 2023 rok !

5 Trendów SEO na 2023 rok i jedna niezwykle istotna rada (: SEO to nieustanny wyścig o jak najwyższe pozycje w rankingu najważniejszej wyszukiwarki Świata – […]